RESET36

Samenstelling Reset36-startbox:

  • 36 glazen breek-ampullen met vloeibaar L-carnitine en chroom
  • 7 detox sticks
  • 14 sachets vezels met probiotica
  • 30 capsules multivitaminen en mineralen met probiotica
  • Uitleg over het programma en voedingsplan
  • Overzicht “van dag tot dag”, wat mag je eten en wanneer mag je eten.
VOORDAT JE BEGINT
Het RESET36-programma bestaat uit 36 dagen, het start-programma bevat voor 36 dagen aan suppletie en ampullen. Om een goede reset te realiseren hebben de meeste mensen 30-36 dagen nodig, sommigen wat langer of wat vaker.

Bepaal eerst je dagelijkse hoeveelheid calorieën samen met je coach.

Maak je omgeving schoon, jij gaat een grote verandering realiseren en je hebt je omgeving nodig. Je omgeving bestaat niet allen uit vrienden, partner, familie of collega’s maar ook uit een fysieke omgeving; je koelkast, je voorraadkast, je bureaula, zelfs de middenstanders (MacDonalds) die je tegenkomt op weg naar je werk of school.

Thuis opruimen van verleidingen is redelijk gemakkelijk; alles met suiker de deur uit, gewoon weggooien, dus ook niet weggeven, dan zit iemand anders met het probleem. Je hebt je gezin/partner nodig in de zin dat deze je begrijpen en supporten. Zij moeten ook een periode een beetje mee-afzien zodat jij kunt afvallen.

Je begint met het opstellen van je doelstelling, die doelstelling schrijf je op. Nog mooier, visualiseer je doel en hang de afbeelding op de koelkastdeur. Een leuk voorbeeld? Koop alvast een blouse of t-shirt in je nieuwe maat en hang die op in je slaapkamer!

Zodra je de deur uitgaat beland je in een zogenaamde obese omgeving. Op elke hoek van de straat wordt je verleid met hoog-calorisch fastfood, het ruikt geweldig, is vet / zoet / zout en zet aan! Echt, het helpt om een andere route te kiezen als je een “snack-on-the-go” niet kunt weerstaan. Zorg ervoor dat je een proteïne-rijke snack bij je hebt om de verleidingen te weerstaan.

 

KIES DE METHODE DIE BIJ JE PAST
Resetten doen wij met voeding, beweging, supplementen en timing. Met timing bedoelen wij; Intermittent fasting, 16 uur niet-eten en 8 uur per dag wel-eten. Je hebt een eat-window van 8 uur. Als je kiest voor het vasten dan hoef je geen caloriën te tellen. Wel moet je goed de proteïnen en koolhydraten in de gaten houden. Op de witte dagen maximaal 15 gram koolhydraten op de groene dagen (met veel groente en een beetje fruit) maximaal 35 gram koolhydraten.

Ons advies? Probeer dat vasten! De voordelen voor je lijf, je geest, je gezondheid en je lijn zijn top!

In de verpakking tref je menu overzichten aan voor alle dagen die je stap voor stap meenemen en aangeven wat je kan eten.
Maak vooraf zelf de keuze; wel of niet intermittent fasting, dus wel of geen ontbijt.

Deze groenten-top-20 bestaat uit veelvoorkomende groenten met weinig koolhydraten.

 

Per 100 gram Energie Koolhydraten Vezels Proteïnen Water
Rode paprika 26 4,2 2,1 1 91,5
Broccoli 29 4,4 2,6 2,8 90
Asperges 17 1,3 1,5 1,9 94
Champignons 16 0,3 2,5 2,7 93,5
Courgette 27 4,5 1,1 1,8 91,6
Spinazie 15 0,6 2 2,5 93,6
Avocados 188 1,5 6,4 2,6 70,4
Bloemkool 24 3 2,2 2 91,8
Sperziebonen 36 6 3,5 2,4 85,9
Sla 11 1 1,3 1,3 94,2
Boerenkool 51 5,5 2 4,3 86,3
Komkommer 14 2,2 0,9 0,6 95,1
Spruitjes 37 4,2 4 3,8 85,5
Selderij 17 3,5 1,6 0,7 93,1
Tomaten 19 2,9 1 2,9 93,9
Radijs 18 2,5 1,2 2,5 94,1
Uien 36 6,1 2,5 1,2 89
Aubergine 25 3,5 2,5 1,2 91,6
Witte kool 27 3,8 2,5 1,5 91
Artisjok 52 9,5 1,5 2,4 85,5

 

Waarom voor ons

  • Wij alleen werken met hoogwaardige cosmetische producten
  • Hebben jarenlange ervaring met gezicht behandelingen en liefde voor het vak.
  • Aantrekkelijke prijzen en regelmatige acties

Bekijk Tarieven